Analýza využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Kovosteel, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Kovosteel, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Zellerová, Radka
dc.date.accessioned 2010-07-19T05:47:04Z
dc.date.available 2010-07-19T05:47:04Z
dc.date.issued 2010-05-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12012
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá sponzoringem jako součástí integrované marketingové komunikace společnosti Kovosteel, s.r.o. V teoretické části jsou shrnuty poznatky týkající se sponzoringu, jeho zásad, druhů, oblastí a měření. Rovněž poukazuje na vhodnou komunikaci s individuálními sponzory. Praktická část obsahuje charakteristiku společnosti Kovosteel, s.r.o., shrnutí jejích sponzorských aktivit a s tím spojené dotazníkové šetření. V závěru práce jsou uvedeny návrhy ke zlepšení sponzoringu a s nimi související rizika. cs
dc.format 66 cs
dc.format.extent 2145445 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Integrace marketingové komunikace cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject reklama cs
dc.subject public relations cs
dc.subject druhy sponzoringu cs
dc.subject měření efektivnosti sponzorství cs
dc.subject komunikace se sponzory cs
dc.subject Integrated marketing communications en
dc.subject sponsoring en
dc.subject advertisement en
dc.subject public relations en
dc.subject sorts of sponsoring en
dc.subject sponsoring effectiveness measurement en
dc.subject communication with sponsors en
dc.title Analýza využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Kovosteel, s.r.o. cs
dc.title.alternative Sponsoring utilization analysis as a part of integrated marketing communication in Kovosteel, s.r.o. company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Garguláková, Monika
dc.date.accepted 2010-06-10
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with sponsoring as a part of integrated marketing communication of Kovosteel, s.r.o. The theoretical part contains knowledge related to sponsoring, its principles, sorts, scopes and measurement. It also refers to suitable communication with individual sponsors. The practical part contains characterization of Kovosteel, s.r.o., summary of its sponsoring activities and checklist survey. In the end of the thesis there are stated sponsoring improvement proposals with related risks. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 16763
dc.date.assigned 2010-04-06
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
zellerová_2010_bp.pdf 2.046Mb PDF View/Open
zellerová_2010_vp.doc 63.5Kb Microsoft Word View/Open
zellerová_2010_op.doc 61Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account