Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh strategie pro magazín Koktejl

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh strategie pro magazín Koktejl

Show full item record

No preview available
Title: Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh strategie pro magazín Koktejl
Author: Horáček, Aleš
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Tématem práce je analýza postavení magazínu Koktejl na českém mediálním trhu z hlediska dlouhodobějších trendů. Práce si klade za cíl identifikovat slabá místa v jeho marketingové strategii a navrhnout řešení, jak zvýšit úspěšnost časopisu na trhu. Teoretická část přináší charakteristiku současného mediálního trhu s přihlédnutím k segmentu populárních časopisů zaměřených na cestování, přírodu, vědu a historii. Praktická část tento trh analyzuje s akcentem na magazín Koktejl. Projektová část na základě výstupů z analýz formuluje pro magazín Koktejl marketingový cíl, strategii a konkrétní doporučení v jejím rámci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12060
Date: 2010-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 13778


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
horáček_2010_dp.pdf 1.452Mb PDF View/Open
horáček_2010_vp.pdf 55.15Kb PDF View/Open
horáček_2010_op.pdf 59.54Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account