Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh strategie pro magazín Koktejl

DSpace Repository

Language: English čeština 

Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh strategie pro magazín Koktejl

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Horáček, Aleš
dc.date.accessioned 2010-07-19T06:10:09Z
dc.date.available 2010-07-19T06:10:09Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12060
dc.description.abstract Tématem práce je analýza postavení magazínu Koktejl na českém mediálním trhu z hlediska dlouhodobějších trendů. Práce si klade za cíl identifikovat slabá místa v jeho marketingové strategii a navrhnout řešení, jak zvýšit úspěšnost časopisu na trhu. Teoretická část přináší charakteristiku současného mediálního trhu s přihlédnutím k segmentu populárních časopisů zaměřených na cestování, přírodu, vědu a historii. Praktická část tento trh analyzuje s akcentem na magazín Koktejl. Projektová část na základě výstupů z analýz formuluje pro magazín Koktejl marketingový cíl, strategii a konkrétní doporučení v jejím rámci. cs
dc.format 80 s., 6 s. sez., 16 s. příloh cs
dc.format.extent 1522735 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Média cs
dc.subject mediální trh cs
dc.subject časopisy cs
dc.subject Koktejl cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject Media en
dc.subject medial market en
dc.subject magazines en
dc.subject Koktejl en
dc.subject marketing communications en
dc.subject marketing strategy en
dc.title Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh strategie pro magazín Koktejl cs
dc.title.alternative Identification of target groups, creation of segments profile and suggestion of marketing strategy for Koktejl magazine en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2010-05-26
dc.description.abstract-translated An analysis of Koktejl magazine position on Czech medial market from the point of view of long-term trends is the subject-matter of this paper. The paper intends to identify weak-nesses in its marketing strategy and to propose solutions how to increase a fruitfulness of the magazine on the market. A theoretical part contains a characteristic of contemporary medial market with emphasis on segment of magazines specialized on travelling, nature, science and history. A practical part analyses this market with accent on Koktejl magazine. A project part, on the basis of analysis conclusions, formulates a marketing goal, strategy and concrete recommendations for the magazine. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13778
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
horáček_2010_dp.pdf 1.452Mb PDF View/Open
horáček_2010_vp.pdf 55.15Kb PDF View/Open
horáček_2010_op.pdf 59.54Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account