Kázeň a svoboda ve výchově dětí a mládeže

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kázeň a svoboda ve výchově dětí a mládeže

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kročková, Štefánia
dc.contributor.author Černíková, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-19T07:04:03Z
dc.date.available 2010-07-19T07:04:03Z
dc.date.issued 2010-05-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12167
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku školní kázně a svobody ve výchově dětí a mládeže. Teoretická část na základě studia odborné literatury popisuje současné pohledy na školní kázeň, příčiny a řešení školní nekázně, druhy a užití kázeňských prostředků a svobodu ve výchově a vzdělávání. Praktická část obsahuje výsledky kvantitativního vý-zkumu, provedeného formou dotazníkového šetření mezi učiteli základních škol, zjišťující míru kázně a nekázně na současných základních školách, a analýzy dokumentu - školního řádu. cs
dc.format 57 s., 13 s. příloh cs
dc.format.extent 1133264 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kázeň cs
dc.subject sebekázeň cs
dc.subject školní kázeň cs
dc.subject nekázeň cs
dc.subject normy cs
dc.subject svoboda ve výchově cs
dc.subject učitel cs
dc.subject žák cs
dc.subject rodiče cs
dc.subject škola cs
dc.subject autorita cs
dc.subject discipline en
dc.subject self-discipline en
dc.subject school discipline en
dc.subject lack of discipline en
dc.subject standards en
dc.subject freedom of education en
dc.subject teachers en
dc.subject pupils en
dc.subject parents en
dc.subject school autority en
dc.title Kázeň a svoboda ve výchově dětí a mládeže cs
dc.title.alternative Discipline and freedom in the education of children and youth en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2010-06-18
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the issue of school discipline and the freedom to educate children and youth. The theoretical part of the study of literature describes current views on school discipline, causes and solutions to school lack of discipline, types and uses of disciplinary measures and freedom in education. The practical part includes the results of quantitative research, conducted by questionnaire among teachers in primary schools, detection rates of discipline and lack of discipline on the current elementary schools, and document analysis - school rules. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 14447
dc.date.assigned 2010-01-21
utb.result.grade D
local.subject svoboda cs
local.subject výchovné styly cs
local.subject liberty en
local.subject upbringing styles en
local.subject educational styles en


Files in this item

Files Size Format View
černíková_2010_bp.pdf 1.080Mb PDF View/Open
černíková_2010_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open
černíková_2010_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account