Využití celebrity v komunikaci značky Sensodyne.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití celebrity v komunikaci značky Sensodyne.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Podlešák, Petr
dc.contributor.author Bílek, Pavel
dc.date.accessioned 2010-07-19T07:30:18Z
dc.date.available 2010-07-19T07:30:18Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12217
dc.description.abstract Tato diplomová práce se věnuje tématu využití známé osobnosti v komunikaci značky. Zabývá se reklamou jako specifickým nástrojem komunikačního mixu a zaměřuje se na formáty využívající osobnosti v komunikaci značky. Zamýšlí se nad pozitivními a negativními dopady, které mohou vyplývat ze spojení značky se známou osobností. Součástí teoretické části je i část věnovaná hodnocení reklamní kampaně podle různých kritérií. V praktické části je popsán proces vytváření nového komunikačního konceptu pro značku Sensodyne ve společnosti GlaxoSmithKline, včetně jeho implementace do komunikačního mixu značky a následného hodnocení s využitím prodejních a trackingových dat. Součástí diplomové práce je projekt, který na základě výsledku analýz a závěrů z teoretické části obsahuje doporučení na změnu komunikace značky, resp. konceptu, který využívá známou osobnost v roli ambasadora značky. V projektové části je naznačena aplikace nového komunikačního konceptu také v oblasti podlinkové komunikace. cs
dc.format 69 cs
dc.format.extent 2360412 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject celebrita cs
dc.subject produkce TV spotu cs
dc.subject hodnocení reklamní kampaně cs
dc.subject značka Sensodyne cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject advertisement en
dc.subject celebrity en
dc.subject TVC production en
dc.subject advertising cam-paign evaluation en
dc.subject Sensodyne en
dc.title Využití celebrity v komunikaci značky Sensodyne. cs
dc.title.alternative Celebrity endorsement in the communication of Sensodyne brand. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2010-05-25
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with celebrity in the marketing communication of a brand. The thesis focuses on advertisement as a specific mean of a communication mix and is devoted to formats which use persons in communication of a brand. There is a process of marketing communication development described in practical part for Sensodyne brand. This part also includes implementation of new concept to Sensodyne communication mix and also evaluation of the campaign based on sale out data and brand awareness. Project as a part of this thesis contains recommendation how to improve the communication of Sensodyne brand based on analysis in practical part and also conclusion from the theoretical part. Project also deals with implementation of new concept in BTL communi-cation. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13766
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
bílek_2010_dp.pdf 2.251Mb PDF View/Open
bílek_2010_vp.pdf 54.72Kb PDF View/Open
bílek_2010_op.pdf 59.58Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account