Marketingový plán firmy RENTAL s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketingový plán firmy RENTAL s.r.o. |
| Autor: |
Bílková, Anna
|
| Vedoucí: |
Filipec, Jiří
|
|
Abstrakt:
|
Předmětem bakalářské práce nazvané "Marketingový plán firmy RENTAL s.r.o." je sestavení marketingového plánu pro společnost, která působí na současném trhu jako síť videopůjčoven nesoucí jednotný název EUROtip. Tento plán směruje k dosažení spokojenosti zákazníka díky uplatnění komunikační strategie zaměřené na podporu prodeje. Obsahem plánu je definování cílů společnosti, zvolení strategie za účelem jejich dosažení a praktické vyjádření stanovené strategie. Nechybí zde ani shrnutí teoretických poznatků z prostudované odborné literatury vztahující se k tématu práce. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1223
|
|
Datum:
|
2005-12-09 |
|
Dostupnost:
|
Práce není přístupná |
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
Studijní obor:
|
Marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2459
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet