Produktový mix ve vztahu k cílovým skupinám - návrh na úpravu produktového mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Produktový mix ve vztahu k cílovým skupinám - návrh na úpravu produktového mixu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Bača, Lubomír
dc.date.accessioned 2010-07-19T08:08:35Z
dc.date.available 2010-07-19T08:08:35Z
dc.date.issued 2010-04-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12290
dc.description.abstract Diplomová práce je napsána na společnost ABC s.r.o., která je předním potravinářským výrobcem v oblasti střední Evropy. V případě ABC s.r.o. je cílem této práce prověření zda je možné uvažovat o obměně produktového mixu za využití nových forem obalů, prezentace těchto nových možností a návrh doporučení pro úpravu produktového mixu. cs
dc.format 65 s. cs
dc.format.extent 1022875 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject odlišnost cs
dc.subject produktový mix cs
dc.subject inovace cs
dc.subject hliníkové obaly cs
dc.subject flexibilní obaly cs
dc.subject BCG analýza cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject analýza cílových skupin cs
dc.subject differentiation en
dc.subject product mix en
dc.subject innovation en
dc.subject aluminium packaging en
dc.subject flexible packaging en
dc.subject BCG analysis en
dc.subject marketing communication en
dc.subject analysis of target groups en
dc.title Produktový mix ve vztahu k cílovým skupinám - návrh na úpravu produktového mixu cs
dc.title.alternative The product mix with a relation to the target groups - the proposal for a modification of the product mix en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2010-05-24
dc.description.abstract-translated I wrote this diploma work on the company ABC s.r.o., which is a leading food producer in the area of the Central Europe. In case of ABC s.r.o, the goal of this work is to check whether is possible to think about the modification of product mix by using new forms of packaging, the presentation of these new possibilities and the proposal of recommendation for the modification of the product mix. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13765
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
bača_2010_dp.pdf 998.9Kb PDF View/Open
bača_2010_vp.pdf 54.95Kb PDF View/Open
bača_2010_op.pdf 59.40Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account