Produktový mix ve vztahu k cílovým skupinám - návrh na úpravu produktového mixu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Produktový mix ve vztahu k cílovým skupinám - návrh na úpravu produktového mixu

Show full item record

No preview available
Title: Produktový mix ve vztahu k cílovým skupinám - návrh na úpravu produktového mixu
Author: Bača, Lubomír
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Diplomová práce je napsána na společnost ABC s.r.o., která je předním potravinářským výrobcem v oblasti střední Evropy. V případě ABC s.r.o. je cílem této práce prověření zda je možné uvažovat o obměně produktového mixu za využití nových forem obalů, prezentace těchto nových možností a návrh doporučení pro úpravu produktového mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12290
Date: 2010-04-14
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 13765


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bača_2010_dp.pdf 998.9Kb PDF View/Open
bača_2010_vp.pdf 54.95Kb PDF View/Open
bača_2010_op.pdf 59.40Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account