Marketingová komunikace centra pro redukci tělesné hmotnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace centra pro redukci tělesné hmotnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace centra pro redukci tělesné hmotnosti
Autor: Mitrengová, Nela
Vedoucí: Podlešák, Petr
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace centra pro snižování tělesné hmotnosti. Jejím hlavním cílem je zjistit, zda byla pro zkoumanou firmu výhodnější komunikace na základě PR strategie než dřívější komunikace pomocí reklamy. Srovnávám náklady na získaného zákazníka a vliv komunikace na provoz na webových stránkách. V teoretické části popisuji trh s produkty pro redukci váhy a výskyt a vnímání nadváhy v české populaci. Dále se zaměřuji na specifika služeb a jejich vliv na marketing. Do větší hloubky rozebírám oblast public relations. Zabývám se rovněž měřením efektivity marketingových aktivit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12342
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13628


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mitrengová_2010_bp.pdf 2.206Mb PDF Zobrazit/otevřít
mitrengová_2010_vp.pdf 54.89Kb PDF Zobrazit/otevřít
mitrengová_2010_op.pdf 56.88Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet