Využití znalostí anglického jazyka žáků devátého ročníku Základní školy Horka-Domky Třebíč mimo vyučování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití znalostí anglického jazyka žáků devátého ročníku Základní školy Horka-Domky Třebíč mimo vyučování

Show simple item record

dc.contributor.advisor Najvar, Petr
dc.contributor.author Marečková, Radka
dc.date.accessioned 2010-07-19T09:24:25Z
dc.date.available 2010-07-19T09:24:25Z
dc.date.issued 2010-04-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12412
dc.description.abstract Ve svém výzkumu se chci zaměřit na znalost cizího jazyka nejen z hlediska didaktického, ale především z pohledu sociálně pedagogického. Zajímá mne možnost využití stávající znalosti anglického jazyka dětí ve věku od patnácti do šestnácti let v jejich každodenních aktivitách. Lze tak získat přehled o tom, jak důležitou součásti jejich běžného života získané znalosti jsou. Znalost cizího jazyka je zde chápána především jako nástroj k budování osobní i pracovní kariéry ve státech Evropské unie včetně území České republiky. K deskripci systému jazykového vzdělávání v historii i v současném základním školství v České republice (s důrazem na evropský kontext) a pro hlubší poznání a pochopení mentality mladých lidí, jejich zájmů a potřeb, v utvářející se mnohojazyčné a multikulturní společnosti jsem použila metodu teoretické analýzy dostupných informačních zdrojů. cs
dc.format 73 s cs
dc.format.extent 1119946 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kurikulum cs
dc.subject didaktika cs
dc.subject vyučování cs
dc.subject rodný jazyk cs
dc.subject cizí jazyk cs
dc.subject znalost jazyka cs
dc.subject sebevzdělávání cs
dc.subject volný čas cs
dc.subject motivace cs
dc.subject zájem cs
dc.subject informační zdroje cs
dc.subject informační technologie cs
dc.subject média cs
dc.subject internet cs
dc.subject curriculum en
dc.subject didactics en
dc.subject teaching en
dc.subject native language en
dc.subject foreign language en
dc.subject language proficiency en
dc.subject self-improvement en
dc.subject leisure time en
dc.subject motivation en
dc.subject interest en
dc.subject information sources en
dc.subject information technologies en
dc.subject media en
dc.subject internet en
dc.title Využití znalostí anglického jazyka žáků devátého ročníku Základní školy Horka-Domky Třebíč mimo vyučování cs
dc.title.alternative Ninth - grade pupilś using of English outside their English classroom en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Machů, Eva
dc.date.accepted 2010-06-07
dc.description.abstract-translated In this research I want to focus on the knowledge of a foreign language, not only from the point of didactics, but primarily from the socio-educational pespective. I am concerned with the possibilities of using the teenagers' aged from fifteen to sisteen existing language proficiency in their everyday activities. You can get an overview of how important a part of their normal life the acquired knowledge is. Knowledge of a foreign language is perceived primarily as a tool for bulding personal and working career in the states of the European Union, including the Czech Reublic. For the description of the system of language training in the history and the present basic education in the Czech Republic (with the emphasis on European context) and for more in-depth knowledge and understanding of the young people, their interests and needs in the creating multilingual and multicultural society, I used the method of theoretical analysis of avaiable information sources. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 14012
dc.date.assigned 2010-01-12
utb.result.grade A
local.subject výuka jazyků cs
local.subject znalost jazyka cs
local.subject angličtina cs
local.subject druhý stupeň základní školy cs
local.subject Třebíč (Česko) cs
local.subject language teaching and learning en
local.subject language knowledge en
local.subject English language en
local.subject secondary school en
local.subject Třebíč (Czechia) en


Files in this item

Files Size Format View
marečková_2010_dp.pdf 1.068Mb PDF View/Open
marečková_2010_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
marečková_2010_op.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account