Analýza marketingového prostředí vybraného státního podniku

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového prostředí vybraného státního podniku

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového prostředí vybraného státního podniku
Author: Kalčicová, Lada
Advisor: Šefčík, Vladimír
Abstract: Tato bakalářská práce je analýzou marketingového prostředí SLL Janské Lázně, které vyu-žívají pro léčbu především přírodní léčivé zdroje a klimatické podmínky. Teoretická část se zabývá popisem vnějšího, blízkého a vnitřního prostředí. Dále nástroji analýzy marketingového prostředí, konkrétně SWOT, PEEST analýzou a Porterovým mo-delem konkurenčních sil. Praktická část obsahuje dotazníkové šetření zaměřené na názor pacientů na kvalitu posky-tovaných služeb a vypracované výše uvedené analýzy doplněné o 4P marketingového mi-xu. Po provedených analýzách následují závěry a doporučení, které vedou k vyšší konku-rence schopnosti na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12448
Date: 2010-05-07
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: C 15413


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kalčicová_2010_bp.pdfBlocked 2.646Mb PDF
kalčicová_2010_vp.doc 61.5Kb Microsoft Word View/Open
kalčicová_2010_op.doc 61Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account