Moderní metody výuky v ekonomice

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Moderní metody výuky v ekonomice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dofková, Alena cs
dc.contributor.author Vogeltanzová, Veronika cs
dc.date.accessioned 2010-07-19T09:47:51Z
dc.date.available 2010-07-19T09:47:51Z
dc.date.issued 2010-05-07 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12452
dc.description.abstract Moderní metody výuky vedou studenty k rozvíjení osobnosti a zkvalitnění výuky. Každý učitel by se měl zamyslet nad svými výukovými metodami. Učitel by se tak měl při-způsobovat době a aplikovat s přiměřeností na věk studenta tyto moderní výukové metody. Teoretická část se soustředí na vypsání moderních výukových metod. V analytické části se autorka soustředí na výzkum mezi žáky Vysoké školy a hodnotí pak výsledky vý-zkumu. Tyto výsledky se pak aplikuje v praktické části. cs
dc.format 40 stran cs
dc.format.extent 1427726 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Bez omezení cs
dc.subject výuka cs
dc.subject výukové metody cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject aplikace výzkumu cs
dc.subject pedagogy en
dc.subject pedagogy method en
dc.subject research en
dc.subject application research en
dc.title Moderní metody výuky v ekonomice cs
dc.title.alternative Modern method of economy education en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Opatrný, Pavel cs
dc.date.accepted 2010-06-11 cs
dc.description.abstract-translated Modern methods of education enable scholars to develop their own personalities and lead to improving quality of education as well. Every single teacher should think of the methods he or she is working with. Teachers also should react at life's and environment's development and apply the modern methods of education at the adequate age of students. Theoretical part of the bachelor thesis describes the modern methods of education. In the analytic part the survey among students of the university is being made and results and findings are described. Those findings are applied in the practical part of the thesis. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 14093
dc.date.assigned 2010-01-14 cs
utb.result.grade Fx
utb.result.grade Fx


Files in this item

Files Size Format View
vogeltanzová_2010_bp.pdf 1.361Mb PDF View/Open
vogeltanzová_2010_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open
vogeltanzová_2010_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account