Projekt hodnocení a zvyšování spokojenosti zákazníků a zaměstnanců

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt hodnocení a zvyšování spokojenosti zákazníků a zaměstnanců

Show full item record

No preview available
Title: Projekt hodnocení a zvyšování spokojenosti zákazníků a zaměstnanců
Author: Špačková, Michaela
Advisor: Brychta, Karel
Abstract: Cílem této diplomové práce je hodnocení a následné zvýšení spokojenosti zákazníků a zaměstnanců ve společnosti Kleiblová, spol. s r. o., která provozuje restauraci McDonald's v Olomouci. Na základě zjištěných výsledků průzkumů spokojenosti zákazníků a zaměstnanců jsou navrženy a zavedeny taková opatření, která povedou ke zvýšení jejich spokojenosti. Průzkumy byly provedeny v restaurace McDonald's Olomouc II. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti výkonnosti podniku a spokojenosti zákazníků a zaměstnanců. Zdroje, ze kterých bylo čerpáno, byly převážně odborné literatury a internetové zdroje. V praktické části byla provedena analýza současného stavu spokojenosti zákazníků a zaměstnanců pomocí dotazníkového šetření. Na základě výsledků byly navrženy a implementovány taková opatření, která povedou nejen ke zvýšení spokojenosti zákazníků a zaměstnanců v restauraci McDonald's v Olomouci, ale převážně ke zvyšování výkonnosti podniku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12479
Date: 2010-05-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav financí a účetnictví
Discipline: Finance
Grade for thesis and defense: B 15975


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
špačková_2010_dp.pdf 2.085Mb PDF View/Open
špačková_2010_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
špačková_2010_op.doc 70Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account