Projekt hodnocení a zvyšování spokojenosti zákazníků a zaměstnanců

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt hodnocení a zvyšování spokojenosti zákazníků a zaměstnanců

Show simple item record

dc.contributor.advisor Brychta, Karel
dc.contributor.author Špačková, Michaela
dc.date.accessioned 2010-07-19T09:58:13Z
dc.date.available 2010-07-19T09:58:13Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12479
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je hodnocení a následné zvýšení spokojenosti zákazníků a zaměstnanců ve společnosti Kleiblová, spol. s r. o., která provozuje restauraci McDonald's v Olomouci. Na základě zjištěných výsledků průzkumů spokojenosti zákazníků a zaměstnanců jsou navrženy a zavedeny taková opatření, která povedou ke zvýšení jejich spokojenosti. Průzkumy byly provedeny v restaurace McDonald's Olomouc II. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti výkonnosti podniku a spokojenosti zákazníků a zaměstnanců. Zdroje, ze kterých bylo čerpáno, byly převážně odborné literatury a internetové zdroje. V praktické části byla provedena analýza současného stavu spokojenosti zákazníků a zaměstnanců pomocí dotazníkového šetření. Na základě výsledků byly navrženy a implementovány taková opatření, která povedou nejen ke zvýšení spokojenosti zákazníků a zaměstnanců v restauraci McDonald's v Olomouci, ale převážně ke zvyšování výkonnosti podniku. cs
dc.format 109 s., 13 s. příloh cs
dc.format.extent 2186496 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Výkonnost podniku cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject spokojenost zaměstnanců cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject motivace cs
dc.subject Corporate Performance en
dc.subject Customer Satisfaction en
dc.subject Employee Satisfaction en
dc.subject Questionnaire Research en
dc.subject Motivation en
dc.title Projekt hodnocení a zvyšování spokojenosti zákazníků a zaměstnanců cs
dc.title.alternative Project of the evaluation and increasing customer and employee satisfaction en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Knápková, Adriana
dc.date.accepted 2010-06-02
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is evaluation and subsequent increasing customer and employees satisfaction with the company Kleiblová, Ltd which operates McDonald's in Olomouc. On the basis of results customer and employees satisfaction are proposed and implemented measures leading to higher their satisfaction. Surveys were carried out at McDonald's Olomouc II. This thesis is devided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part presents the findings from the corporate performance and customer and employees satisfaction. Sources from which it was drawn were mainly specialized publications and internet sources. In the practical part were realized the analysis of current situation of customer and employees satisfaction by questionnaire research. On the basis of results customer and employees satisfaction were proposed and implemented measures leading not only to higher their sat-isfaction at McDonald's in Olomouc, but especially increasing the corporate performance. en
dc.description.department Ústav financí a účetnictví cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/172 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Finance cs
dc.thesis.degree-discipline Finance en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 15975
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
špačková_2010_dp.pdf 2.085Mb PDF View/Open
špačková_2010_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
špačková_2010_op.doc 70Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account