Analýza zákaznických vztahů společnosti Sportcentrum Zapletal
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza zákaznických vztahů společnosti Sportcentrum Zapletal |
| Autor: |
Sedláková, Zdeňka
|
| Vedoucí: |
Dohnalová, Zuzana
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá strukturou a spokojeností zákazníků společnosti Sportcentrum Zapletal. Analyzuje míru spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Zákaznická spokojenost je zjišťována prostřednictvím dotazníkového šetření, při kterém jsou oslovováni převážně stálí zákazníci. Na základě zjištěných údajů jsou vypracovány návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků a zlepšení služeb poskytovaných společností Sportcentrum Zapletal. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12619
|
|
Datum:
|
2010-05-21 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
|
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
17000
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet