Analýza zákaznických vztahů společnosti Sportcentrum Zapletal

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza zákaznických vztahů společnosti Sportcentrum Zapletal

Show full item record

No preview available
Title: Analýza zákaznických vztahů společnosti Sportcentrum Zapletal
Author: Sedláková, Zdeňka
Advisor: Dohnalová, Zuzana
Abstract: Bakalářská práce se zabývá strukturou a spokojeností zákazníků společnosti Sportcentrum Zapletal. Analyzuje míru spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Zákaznická spokojenost je zjišťována prostřednictvím dotazníkového šetření, při kterém jsou oslovováni převážně stálí zákazníci. Na základě zjištěných údajů jsou vypracovány návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků a zlepšení služeb poskytovaných společností Sportcentrum Zapletal.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12619
Date: 2010-05-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 17000


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
sedláková_2010_bp.pdf 1.989Mb PDF View/Open
sedláková_2010_vp.doc 64Kb Microsoft Word View/Open
sedláková_2010_op.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account