Výzkum spokojenosti klientů s poskytovanými službami Městského úřadu Otrokovice - stavebního úřadu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Výzkum spokojenosti klientů s poskytovanými službami Městského úřadu Otrokovice - stavebního úřadu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Novotný, Dalibor cs
dc.contributor.author Odstrčilíková, Hana cs
dc.date.accessioned 2010-07-13T17:03:11Z
dc.date.available 2010-07-13T17:03:11Z
dc.date.issued 2005-12-09 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1264
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá zjištěním spokojenosti klientů stavebního úřadu v Otrokovicích s poskytovanými službami. Teoretická částa popisuje všeobecný přehled služeb, kvality služeb a marketingový výkum na základě prostudované literatury. V druhé, praktické části, jsem sestavila anketu "Spokojenost klientů MěÚ Otrokovice - Stavebního úřadu", kterou jsem poté vyhodnotila a navrhla možnosti řešení. cs
dc.format 56 s., 2 s. cs
dc.format.extent 336613 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Práce není přístupná cs
dc.subject bakalářská práce cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketing cs
dc.subject spokojenost klientů cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing research en
dc.subject public inquiry en
dc.subject clients en
dc.title Výzkum spokojenosti klientů s poskytovanými službami Městského úřadu Otrokovice - stavebního úřadu cs
dc.title.alternative research of client's satisfaction with provide services Městského úřadu Otrokovice - Construction office en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee cs
dc.date.accepted 2006-01-23 cs
dc.description.abstract-translated My bachelor theses describe marketing research, which I did for Construction office of town Otrokovice. The purpose of my report was to found out how the clients are satisfied whit this office. As a method of the marketing research I chose public inquiry for some reasons for example little time for fill in questionnaire and more anonymity for clients. The public inquiry was concreted on satisfaction whit: web pages of Construction office, quantity and available to published information, work and behavior of officials, waiting time for official. I was doing the public inquiry on every official day (Monday and Wednesday) from 8 to 14 for six weeks. After finishing the public inquiry I found out that most of clients were satisfied whit Construction office. In conclusion, I think that there are some imperfection for example a little information on the web pages, can't sit for old people, when they waits, which it may be change or improve. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2540
dc.date.assigned 2005-10-07 cs
utb.result.grade B
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
odstrčilíková_2006_bp.pdfBlocked 328.7Kb PDF View/Open
odstrčilíková_2006_vp.pdf 325.0Kb PDF View/Open
odstrčilíková_2006_op.pdf 197.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account