Projekt optimalizace CRM ve firmě F. Karafiát, s. r. o

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt optimalizace CRM ve firmě F. Karafiát, s. r. o

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrazdilová Bočková, Kateřina
dc.contributor.author Stašková, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-19T11:56:27Z
dc.date.available 2010-07-19T11:56:27Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12716
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá navržením optimálního řešení řízení vztahů se zákazníky (CRM) ve výrobní firmě F. Karafiát, s.r.o. Práce je koncipována do tří hlavních částí - teo-retické, analytické, projektové. První část práce se věnuje literární rešerši vztahující se k problematice pochopení koncepce Customer Relationship Management (CRM). Cílem druhé, analytické, části práce je zjistit a pochopit současný proces řízení vztahů se zákazní-ky ve firmě. Třetí část práce se týká samotného projektu optimalizace CRM ve firmě, kdy cílem je navrhnout vhodné a optimální řešení zlepšení současného stavu řízení vztahů se zákazníky. Následuje ověření realizovatelnosti navrhovaného řešení vzhledem k finančním možnostem firmy zohledňujících rizika, která mohou v souvislosti s realizací návrhu nastat. cs
dc.format 132 s. cs
dc.format.extent 4064249 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject řízení vztahů se zákazníky cs
dc.subject problematika implementace CRM koncepce cs
dc.subject CRM systém cs
dc.subject výzkum spokojenosti zákazníků cs
dc.subject segmentace zákazníků cs
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.subject problems of implementation of CRM concept en
dc.subject CRM system en
dc.subject customers' satisfaction research en
dc.subject customers' segmentation en
dc.title Projekt optimalizace CRM ve firmě F. Karafiát, s. r. o cs
dc.title.alternative Optimization Project of CRM in F. Karafiát, s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Skopalová, Lenka
dc.date.accepted 2010-05-25
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with topic of Customer Relationship Management. The goal of m work is to propose optimization project of CRM in F. Karafiát, Ltd. The thesis consists of three main parts - theoretical, analytical and the project. First part of my diploma thesis is focused on literature search associated with CRM concept. The goal of the second part is recognise the current principles of CRM process in F. Karafiát, Ltd. And finally, the third part of this work is concentrate on the optimal and appropriate solution of Customer Re-lationship Management in F. Karafiát, Ltd. At the end there is a verification of optimization project in a field of cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/176 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Enterprise Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 16242
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
stašková_2010_dp.pdf 3.875Mb PDF View/Open
stašková_2010_vp.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open
stašková_2010_op.pdf 24.49Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account