Marketingový výzkum využití nemovitosti v centru Uherského Hradiště.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingový výzkum využití nemovitosti v centru Uherského Hradiště.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový výzkum využití nemovitosti v centru Uherského Hradiště.
Author: Janičatová, Lucie
Advisor: Tomaštík, Marek
Abstract: Teoretické část je zaměřená na vymezení marketingových pojmů, které mi pomohly lépe pochopit význam a důležitost marketingového výzkumu. Praktické část je zaměřená na popis nemovitosti v centru Uherského Hradiště. Dále se praktická část zabývala tím, jak získat informace prostřednictvím marketingového výzku-mu. Byla zvolena kvantitativní metoda sběru dat, jejíž součástí je dotazník. Praktická část tedy obsahuje tvorbu dotazníku, popis výzkumu a následné vyhodnocení výzkumu. V závěrečné části jsou navrženy možnosti využití nemovitostí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12760
Date: 2010-05-10
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: B 15406


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
janičatová_2010_bp.pdfBlocked 2.077Mb PDF
janičatová_2010_vp.doc 62.5Kb Microsoft Word View/Open
janičatová_2010_op.doc 59Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account