Marketingový výzkum využití nemovitosti v centru Uherského Hradiště.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový výzkum využití nemovitosti v centru Uherského Hradiště.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomaštík, Marek
dc.contributor.author Janičatová, Lucie
dc.date.accessioned 2010-07-19T12:21:16Z
dc.date.available 2010-07-19T12:21:16Z
dc.date.issued 2010-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12760
dc.description.abstract Teoretické část je zaměřená na vymezení marketingových pojmů, které mi pomohly lépe pochopit význam a důležitost marketingového výzkumu. Praktické část je zaměřená na popis nemovitosti v centru Uherského Hradiště. Dále se praktická část zabývala tím, jak získat informace prostřednictvím marketingového výzku-mu. Byla zvolena kvantitativní metoda sběru dat, jejíž součástí je dotazník. Praktická část tedy obsahuje tvorbu dotazníku, popis výzkumu a následné vyhodnocení výzkumu. V závěrečné části jsou navrženy možnosti využití nemovitostí. cs
dc.format 59 s cs
dc.format.extent 2177982 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketngový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject sběr informací cs
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire en
dc.subject information acquisition en
dc.title Marketingový výzkum využití nemovitosti v centru Uherského Hradiště. cs
dc.title.alternative Marketing reseach on the use of real estate in the center of Uherské Hradiště. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bartošíková, Romana
dc.date.accepted 2010-06-08
dc.description.abstract-translated Theoretical part is focused on the definition of marketing concepts which helped me to better understand the significance and importance of marketing research. Practical part is focused on the description of real estate in the center of Uherské Hradiště. In addition, the practipal part dealed with how to obtain information through marketing research. Quantitative method was chosen, which includes a questionnaire. The practical part contains the creation of the questionnaire, research and evaluation of research. In the final section is suggested the use of property. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/107 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 15406
dc.date.assigned 2010-02-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
janičatová_2010_bp.pdfBlocked 2.077Mb PDF View/Open
janičatová_2010_vp.doc 62.5Kb Microsoft Word View/Open
janičatová_2010_op.doc 59Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account