Projekt zavedení efektivnějšího komunikačního mixu pro společnost X-Y, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavedení efektivnějšího komunikačního mixu pro společnost X-Y, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Švarcová, Jena
dc.contributor.author Blanařová, Sabina
dc.date.accessioned 2010-07-19T15:31:26Z
dc.date.available 2010-07-19T15:31:26Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12781
dc.description.abstract Předložená diplomová práce řeší problematiku marketingové komunikace, konkrétně současný stav analyzované společnosti X - Y, s.r.o. Součástí práce jsou také návrhy na možné změny týkající se komunikačního mixu, jejichž realizace povede ke zvýšení efektivnosti komunikace, lepšímu uspokojování potřeb a přání zákazníků či zvýšení povědomí o spo-lečnosti. V teoretické části práce jsou formou literární rešerše vysvětleny pojmy a souvis-losti týkající se marketingové komunikace, trendy a jejich využití v praxi. Na základě výsledků provedených analýz a hodnocení současného stavu marketingové komunikace jsem vypracovala projekt zavedení efektivnějšího komunikačního mixu. Jednotlivé návrhy obsa-hují také informace o nákladech, cílových skupinách, časové posloupnosti, možných rizicích zvolených nástrojů či způsobech vyhodnocení účinnosti vybraných komunikačních aktivit. cs
dc.format 121 s. cs
dc.format.extent 3643382 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject nástroje komunikačního mixu cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject společnost X-Y cs
dc.subject s.r.o. cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix tool en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject the company X - Y en
dc.subject Ltd en
dc.title Projekt zavedení efektivnějšího komunikačního mixu pro společnost X-Y, s.r.o. cs
dc.title.alternative Project implementation more effective communication mix for the company X-Y, Ltd. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Dobeš, Kamil
dc.date.accepted 2010-05-24
dc.description.abstract-translated This thesis addresses the issue of marketing communication, specifically the current state of the analyzed company X - Y, Ltd. Part of this thesis are also suggestions for possible chan-ges concerning the communication mix, whose implementation will lead to increased effici-ency of communication, better meeting the needs and wishes of customers and raise aware-ness of the company. The theoretical part explains the concepts and context of the marketing communication, trends and their use in practice through the literature search. Based on the results of the analysis and evaluation of the current state of marketing communication, I elaborated a project to implement an effective communication mix. Individual suggestions include information on costs, target groups, time sequences, the potential risks of selected tools and methods of evaluating the effectiveness of selected communication activities. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 14741
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
blanařová_2010_dp.pdf 3.474Mb PDF View/Open
blanařová_2010_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open
blanařová_2010_op.doc 67.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account