Projekt zavedení efektivnějšího komunikačního mixu pro společnost X-Y, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zavedení efektivnějšího komunikačního mixu pro společnost X-Y, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zavedení efektivnějšího komunikačního mixu pro společnost X-Y, s.r.o.
Author: Blanařová, Sabina
Advisor: Švarcová, Jena
Abstract: Předložená diplomová práce řeší problematiku marketingové komunikace, konkrétně současný stav analyzované společnosti X - Y, s.r.o. Součástí práce jsou také návrhy na možné změny týkající se komunikačního mixu, jejichž realizace povede ke zvýšení efektivnosti komunikace, lepšímu uspokojování potřeb a přání zákazníků či zvýšení povědomí o spo-lečnosti. V teoretické části práce jsou formou literární rešerše vysvětleny pojmy a souvis-losti týkající se marketingové komunikace, trendy a jejich využití v praxi. Na základě výsledků provedených analýz a hodnocení současného stavu marketingové komunikace jsem vypracovala projekt zavedení efektivnějšího komunikačního mixu. Jednotlivé návrhy obsa-hují také informace o nákladech, cílových skupinách, časové posloupnosti, možných rizicích zvolených nástrojů či způsobech vyhodnocení účinnosti vybraných komunikačních aktivit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12781
Date: 2010-05-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 14741


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
blanařová_2010_dp.pdf 3.474Mb PDF View/Open
blanařová_2010_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open
blanařová_2010_op.doc 67.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account