Projekt implementace CRM ve firmě OP Papírna, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt implementace CRM ve firmě OP Papírna, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Voloch, Jaroslav cs
dc.contributor.author Tymelová, Pavlína cs
dc.date.accessioned 2010-07-13T17:08:23Z
dc.date.issued 2006-05-09 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1280
dc.description.abstract Ve své práci navrhnu přístupné řešení systému CRM ve firmě OP Papírna, s.r.o. V teoretické části zpracuji zdroje týkající se problematiky CRM, které jsou v současnosti dostupné. V praktické části uvedu profil společnosti, aby bylo možné představit si o jakou firmu se jedná, zanalyzuji současný stav vztahů s klíčovými zákazníky ve firmě a na základě této analýzy, vypracuji doporučení pro firmu a formou projektu navrhnu možné řešení, které spočívá v zavedení systému pro řízení CRM. cs
dc.format 70 s., 8 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 4161997 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2026 cs
dc.subject Zákazník cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject analýza cs
dc.subject databáze cs
dc.subject náklady cs
dc.subject inovace cs
dc.subject CRM systém cs
dc.subject Customer en
dc.subject competition en
dc.subject analyse en
dc.subject database en
dc.subject costs en
dc.subject innovation en
dc.subject CRM system en
dc.title Projekt implementace CRM ve firmě OP Papírna, s.r.o. cs
dc.title.alternative Project of the CRM implementation in the OP Papírna Ltd. company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Brzobohatý, Petr cs
dc.date.accepted 2006-05-31 cs
dc.date.vskp-available 2026-05-09
dc.description.abstract-translated In my project I propose the acceptable solution of the CRM system in OP Papírna, Ltd. The Theory Part takes into consideration nowadays accessible sources that are related to CRM problems. In the Analytic Part I introduce the company profile. I will analyse the present relationship status with the key customers and on the basis of the analysis I will dispose recommendation for a company. I will provide a possible solution which implements system imposition in CRM. The suggested solution will be subject cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3743
dc.date.assigned 2006-03-06 cs
utb.result.grade B
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
tymelová_2006_dp.pdfBlocked 3.969Mb PDF View/Open
tymelová_2006_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
tymelová_2006_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account