Analýza marketingové komunikace firmy Synot auto, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace firmy Synot auto, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Úlehla, Ivan
dc.contributor.author Čapková, Dagmar
dc.date.accessioned 2010-07-19T16:07:06Z
dc.date.available 2010-07-19T16:07:06Z
dc.date.issued 2009-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12829
dc.description.abstract Má bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci firmy Synot auto, a.s., která je importérem značky BMW a MINI. Společnost Synot auto, a.s. se zabývá prodejem nových vozů BMW a kompletním servisem této značky. Analýzou marketingového mixu s podrobným zaměřením na marketingovou komunikaci budou představeny výrobky a služby, jež společnost nabízí, dále jejich ceny, distribuce a především způsob jejich propagace. Na základě této analýzy budou navrženy možná doporučení k zefektivnění marketingové komunikace. cs
dc.format 74 cs
dc.format.extent 2206632 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject BMW cs
dc.subject reklama cs
dc.subject marketing cs
dc.subject autosalon cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject Marketing mix en
dc.subject BMW en
dc.subject marketing en
dc.subject advertisement en
dc.subject motor show en
dc.subject marketing research en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza marketingové komunikace firmy Synot auto, a.s. cs
dc.title.alternative An Analysis of Marketing Communication of Synot Auto a.s. Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2010-01-11
dc.description.abstract-translated My bachelor work thesis focuses on marketing communication of Synot Auto, Inc., who is an importer of BMW cars. The company Synot Auto, Inc. are engaged in sales of new BMW cars and their full service. Through an analysis of the marketing mix with a special attention to marketing communication, the goods and services the company offers will be introduced, as well as their prices, distribution channels and methods of thein promotion. Based on this analysis recommendations will be made to make the marketing communication more efficient. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13518
dc.date.assigned 2009-10-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
čapková_2010_bp.pdf 2.104Mb PDF View/Open
čapková_2010_vp.doc 53.53Mb Microsoft Word View/Open
čapková_2010_op.pdf 288.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account