Socializační proces vývoje dítěte do 3 let

DSpace Repository

Language: English čeština 

Socializační proces vývoje dítěte do 3 let

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hozová, Leona
dc.contributor.author Šimčáková, Lucie
dc.date.accessioned 2010-07-19T16:16:59Z
dc.date.available 2010-07-19T16:16:59Z
dc.date.issued 2010-05-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12845
dc.description.abstract Tématem mé bakalářské práce je socializace dětí v batolecím věku. Teoretická část popisuje socializaci dítěte prostřednictvím rodiny a také prostřednictvím vrstevníků. Dále popisuje vývoj batolete a přínos mateřských center pro děti a jejich rodiče. Tématem výzkumu jsou rozhovory s maminkami na téma socializace a sociální dovednosti jejich dětí. Rozhovory byly pořízeny s maminkami, které mateřské centra navštěvují se svými dětmi a s maminkami, které mateřská centra nenavštěvují. cs
dc.format 86 s. cs
dc.format.extent 1741760 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Socializace cs
dc.subject batole cs
dc.subject mateřské centrum cs
dc.subject mateřská role cs
dc.subject Socialisation en
dc.subject toddler en
dc.subject mothercare center en
dc.subject mother role en
dc.title Socializační proces vývoje dítěte do 3 let cs
dc.title.alternative The Socialization Process of Child Development Under Age Three. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zajitzová, Eliška
dc.date.accepted 2010-06-21
dc.description.abstract-translated The main topic of my baccalaureate thesis is socialisation of children of the toddler age. The theoretic part describes socialisation of child through their family and also trough the equal. Then it describes the development of toddler and benefit of mothercare centers for the children and their parents. The main part of research are iterviews with mothers, who visit mothercare centers with their children and interviews with mothers, who don't visit mothercare centers. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 14357
dc.date.assigned 2010-01-18
utb.result.grade C
local.subject mateřská centra cs
local.subject batolata cs
local.subject family centers en
local.subject toddlers en


Files in this item

Files Size Format View
šimčáková_2010_bp.pdf 1.661Mb PDF View/Open
šimčáková_2010_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open
šimčáková_2010_op.doc 48Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account