Význam komunikace v práci učitele

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam komunikace v práci učitele

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šťastná, Jarmila
dc.contributor.author Kozmín, František
dc.date.accessioned 2010-07-19T16:20:14Z
dc.date.available 2010-07-19T16:20:14Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12853
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je problematika komunikace mezi učitelem a žákem. V teoretické části se věnuji objasňování základního pojmového aparátu. Blíže charakterizuji pojmy z oblasti obecné i pedagogické komunikace, teoreticky vymezuji komunikační vztah mezi učitelem a žákem s ohledem na jeho význam a nezaměnitelné postavení ve vzdělávacím procesu. V praktické části se zabývám výzkumem, ve kterém zkoumám komunikaci mezi učitelem a žákem v procesu vyučování. cs
dc.format 63 s., 9 s. příloh. cs
dc.format.extent 1085404 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject učitel cs
dc.subject žák cs
dc.subject verbální komunikace cs
dc.subject neverbální komunikace cs
dc.subject pedagogická komunikace cs
dc.subject communication en
dc.subject communication among teacher and nication en
dc.subject nonverbal communication en
dc.subject pedagogical communication en
dc.title Význam komunikace v práci učitele cs
dc.title.alternative The importance of communication at the teacher's position en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zajitzová, Eliška
dc.date.accepted 2010-06-22
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the problems of communication among the teacher and pupils. The theoretical part introduces the main survey of terms from the field of communi-cation especially among the teacher and pupils within educationally-pedagogical process. The practical part deals with the basic research which was aimed at the importance of communication among the teacher and pupils. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 14941
dc.date.assigned 2010-02-10
utb.result.grade A
local.subject učitel a žák cs
local.subject teacher and learner en


Files in this item

Files Size Format View
kozmín_2010_bp.pdf 1.035Mb PDF View/Open
kozmín_2010_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
kozmín_2010_op.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account