Analýza spokojenosti zákazníků se službami poskytovanými společností Mercedes-Benz

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků se službami poskytovanými společností Mercedes-Benz

Show full item record

No preview available
Title: Analýza spokojenosti zákazníků se službami poskytovanými společností Mercedes-Benz
Author: Vodička, Jakub
Advisor: Tomaštík, Marek
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Teoretická část definuje zákazníka a měření jeho spokojenosti, popisuje tvorbu dotazníků k měření spokojenosti zákazníků a dále definuje metodu CRM, která přispívá k udržování dlouhodobě prospěšných vztahů se zákazníky. Praktická část se skládá ze tří částí. V první části je popsán součastný způsob zjišťování spokojenosti zákazníků ve firmě Mercedes-Benz Centrum Moravia Olomouc spol. s.r.o. Druhá část se zaměřuje na analýzu součastného způsobu zjišťování spokojenosti zákazníků ve firmě. A v poslední části je navrženo možné řešení pro zkvalitnění vzájemných vztahů mezi firmou a jejími zákazníky, což s sebou přináší zvýšení obratu a zisku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12953
Date: 2010-05-14
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: E 15555


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vodička_2010_bp.pdfBlocked 2.184Mb PDF
vodička_2010_vp.zip 40.63Kb Unknown View/Open
vodička_2010_op.doc 60Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account