Analýza spokojenosti zákazníků se službami poskytovanými společností Mercedes-Benz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků se službami poskytovanými společností Mercedes-Benz

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomaštík, Marek
dc.contributor.author Vodička, Jakub
dc.date.accessioned 2010-07-19T17:14:31Z
dc.date.available 2010-07-19T17:14:31Z
dc.date.issued 2010-05-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12953
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Teoretická část definuje zákazníka a měření jeho spokojenosti, popisuje tvorbu dotazníků k měření spokojenosti zákazníků a dále definuje metodu CRM, která přispívá k udržování dlouhodobě prospěšných vztahů se zákazníky. Praktická část se skládá ze tří částí. V první části je popsán součastný způsob zjišťování spokojenosti zákazníků ve firmě Mercedes-Benz Centrum Moravia Olomouc spol. s.r.o. Druhá část se zaměřuje na analýzu součastného způsobu zjišťování spokojenosti zákazníků ve firmě. A v poslední části je navrženo možné řešení pro zkvalitnění vzájemných vztahů mezi firmou a jejími zákazníky, což s sebou přináší zvýšení obratu a zisku. cs
dc.format 63 s., 4 s.obr. přiloh. cs
dc.format.extent 2290622 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject zákazník cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject dotazníková metoda cs
dc.subject CRM cs
dc.subject CSI cs
dc.subject customer en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject questionnaire method en
dc.subject CRM en
dc.subject CSI en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků se službami poskytovanými společností Mercedes-Benz cs
dc.title.alternative Analysis of the customers' satisfaction with the service provided by the Mercedes-Benz company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Voloch, Jaroslav
dc.date.accepted 2010-06-08
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis focuses on the analysis of the customer satisfaction with the services provided. In the theoretical part the customers and measuring their satisfaction are defined, creation of questionnaires for measuring customer satisfaction are described and further the CRM method, which helps to maintain long-term beneficial relationship with customers, is defined. The practical part consists of three parts. In the first part the contemporary way of measuring customer satisfaction in the company Mercedes-Benz Centrum Moravia Olomouc spol. s.r.o. is described. The second part focuses on analysing the contemporary way of measuring customer satisfaction in the company. In the last part possible solutions for improving relations between the company and its customers, which brings along an increase in turnover and profit, are suggested. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/107 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 15555
dc.date.assigned 2010-02-12
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
vodička_2010_bp.pdfBlocked 2.184Mb PDF View/Open
vodička_2010_vp.zip 40.63Kb Unknown View/Open
vodička_2010_op.doc 60Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account