Determinanty školní úspěšnosti studentů SOŠ ve Vsetíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Determinanty školní úspěšnosti studentů SOŠ ve Vsetíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vízdal, František
dc.contributor.author Hajtrová, Michaela
dc.date.accessioned 2010-07-19T17:25:12Z
dc.date.available 2010-07-19T17:25:12Z
dc.date.issued 2010-03-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12978
dc.description.abstract Kvalita vzdělávání je odrazem vzdělávacího procesu. Správně zvolený učební obor se projeví v dobrém pracovním uplatnění žáků a k tomu vede především profesionalita a práce učitelů, obsah vzdělávání, volba správného studijního stylu. Aby žáci mohli být úspěšní ve studiu a také dobře připravení na život, snažím se ve své diplomové práci poznat jejich způsob učení. Moje práce je rozdělena do čtyř částí. V první až třetí kapitole se zabývám strukturou školství v ČR a organizací učňovského školství, osobností žáka, jeho vlastnostmi s ohledem na školní úspěšnost, volbu jeho studijního stylu. Ve čtvrté části se věnuji rozboru výsledků dotazníkového šetření, které bylo zaměřeno na studijní styly žáků na Střední odborné škole Josefa Sousedíka ve Vsetíně. cs
dc.format 68 s. cs
dc.format.extent 774309 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Školní vzdělávací program cs
dc.subject rámcový vzdělávací program cs
dc.subject adolescent cs
dc.subject styly učení cs
dc.subject studijní orientace žáka cs
dc.subject vnější determinanty studijního stylu cs
dc.subject vrstevnické skupiny cs
dc.subject School curriculum en
dc.subject Common Educational Framework en
dc.subject Adolescent en
dc.subject Learning Styles en
dc.subject Study orientation of a student en
dc.subject External determinants of the learning style en
dc.subject Peers en
dc.title Determinanty školní úspěšnosti studentů SOŠ ve Vsetíně cs
dc.title.alternative The Determinats of School Success of Students at the Secondary Vocational School in Vsetin en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Poledňová, Ivana
dc.date.accepted 2010-05-11
dc.description.abstract-translated The quality of education is a reflection of the educational process. Correctly chosen field of study has an impact on the work position of students. This is a result of the professional job of teachers, the content of study, the selection of a proper learning style. In my diploma thesis I am trying to recognise the students? learning styles so that they could be successful in their studies as well as well prepared for their life. This work is divided into four parts. The first three chapters deal with the structure of the Czech school system and the organisation of vocational education, the personality of pupils and their qualities with respect to their school success, the choice of a learning style. The second part / The fourth chapter / is devoted to the analysis of the survey which was focused on the learning styles of the students of the Secondary Vocational School of Josef Sousedik in Vsetin. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/157 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 16629
dc.date.assigned 2008-11-30
utb.result.grade C
local.subject školní úspěch cs
local.subject school success en


Files in this item

Files Size Format View
hajtrová_2010_dp.pdf 756.1Kb PDF View/Open
hajtrová_2010_vp.doc 33Kb Microsoft Word View/Open
hajtrová_2010_op.doc 27Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account