Pohádkové motivy v reklamě

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Pohádkové motivy v reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Pohádkové motivy v reklamě
Author: Macháček, David
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Bakalářská práce je věnována problematice užívání pohádkových motivů v reklamě. Vymezuje a objasňuje pojmy pohádka, reklama, pohádkový archetyp, pohádkový motiv Věnuje se klasifikaci druhů pohádek i reklamy a jejich vzájemné aplikaci, a to v rovině antropologické, psychologické, historické, etické, právní, ale také z pohledu současné reklamní praxe. Práce poukazuje na rozmanité aplikace pohádkových motivů v různých druzích reklamních nosičů. V praktické části práce je mimo jiné uvedena definice pohádkového motivu v reklamě a také analýzy jejich užití v konkrétních reklamních kampaních známých z českého reklamního prostředí. Součástí práce je také výzkumná sonda zaměřená na vnímání pohádky a její aplikaci v reklamě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13020
Date: 2010-05-07
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 13675


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
macháček_2010_bp.pdf 6.229Mb PDF View/Open
macháček_2010_vp.pdf 48.28Kb PDF View/Open
macháček_2010_op.pdf 66.41Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account