Analýza konkurence značky ECG

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza konkurence značky ECG

Show full item record

No preview available
Title: Analýza konkurence značky ECG
Author: Vaculíková, Veronika
Advisor: Skácel, Václav
Abstract: Konkurence se objevuje v každém odvětví průmyslu. Tato bakalářská práce se zabývá sledováním konkurence v odvětví elektroniky. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a analytickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky získané z odborné literatury. Zabývá se pojmy, jako je marketingové prostředí, konkurence, marketingový mix, SWOT analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních sil. V analytické části jsou uvedeny základní informace o značce ECG a její podrobná analýza, dále je práce zaměřena na analýzu konkurenčního prostředí. Součástí analytické části je doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13035
Date: 2009-12-11
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C 13501


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vaculíková_2010_bp.pdfBlocked 1.638Mb PDF
vaculíková_2010_vp.pdf 279.3Kb PDF View/Open
vaculíková_2010_op.pdf 247.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account