Analýza konkurence značky ECG

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurence značky ECG

Show simple item record

dc.contributor.advisor Skácel, Václav
dc.contributor.author Vaculíková, Veronika
dc.date.accessioned 2010-07-19T17:56:07Z
dc.date.available 2010-07-19T17:56:07Z
dc.date.issued 2009-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13035
dc.description.abstract Konkurence se objevuje v každém odvětví průmyslu. Tato bakalářská práce se zabývá sledováním konkurence v odvětví elektroniky. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a analytickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky získané z odborné literatury. Zabývá se pojmy, jako je marketingové prostředí, konkurence, marketingový mix, SWOT analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních sil. V analytické části jsou uvedeny základní informace o značce ECG a její podrobná analýza, dále je práce zaměřena na analýzu konkurenčního prostředí. Součástí analytické části je doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti značky. cs
dc.format 69 s., 4 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1717655 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketingové prostředí cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterova analýza pěti konkurenčních sil cs
dc.subject Marketing environment en
dc.subject competition en
dc.subject marketing mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter analysis of five competitive forces en
dc.title Analýza konkurence značky ECG cs
dc.title.alternative Competition analysis of brand ECG. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2010-01-19
dc.description.abstract-translated Competition occurs in every industry. This thesis deals with the monitoring of competition in the electronics field. Bachelor thesis is divided into two parts, namely theoretical and analytical part. In the theoretical lessons learned are drawn from professional literature. It deals with concepts such as the marketing environment, competition, marketing mix, SWOT analysis and Porter analysis of five competitive forces. The analytical section provides basic information about the brand ECG and its detailed analysis, further work is focused on the analysis of the competitive environment. Part of the analytical part of the recommendation to increase the competitiveness of brand. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13501
dc.date.assigned 2009-10-09
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
vaculíková_2010_bp.pdfBlocked 1.638Mb PDF View/Open
vaculíková_2010_vp.pdf 279.3Kb PDF View/Open
vaculíková_2010_op.pdf 247.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account