Metody a meze pedagogické diagnostiky žáka

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Metody a meze pedagogické diagnostiky žáka

Show full item record

No preview available
Title: Metody a meze pedagogické diagnostiky žáka
Author: Tůma, Miroslav
Advisor: Poledňová, Ivana
Abstract: Příspěvek popisuje diagnostické metody, které je možné využít při pozorování individuálních možností žáka. Vymezuje úkoly pedagogické diagnostiky, diagnostické přístupy, metody a praktické využití vhodných metod. Být poznávajícím, v tomto případě učitelem, znamená poznávat a rozumět vzdělávacímu prostředí žáků a studentů a umění navrhovat a realizovat optimální vzdělávací strategie. Na těchto několik otázek se má bakalářská práce snaží najít odpovědi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13051
Date: 2010-04-29
Availability: Bez omezení
Department: Institut mezioborových studií
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: E 1016200


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
tůma_2010_bp.pdf 415.8Kb PDF View/Open
tůma_2010_vp.doc 35Kb Microsoft Word View/Open
tůma_2010_op.doc 33Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account