Multikulturní výchova na státních gymnáziích v Olomouci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Multikulturní výchova na státních gymnáziích v Olomouci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jilčík, Tomáš
dc.contributor.author Pešková, Hana
dc.date.accessioned 2010-07-19T18:17:24Z
dc.date.available 2010-07-19T18:17:24Z
dc.date.issued 2010-04-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13087
dc.description.abstract Má bakalářská práce je zaměřená na multikulturní výchovu na státních gymnáziích v Olomouci. V teoretické části se zabývá pojmy souvisejícími s multikulturní výchovou. Další kapitolou je gymnaziální školství a multikulturní výchova, kde se věnuji kurikulárním dokumentům, které jsou pro ni závazné, zabývám se jejími cíly, metodami její výuky, úskalími této výuky a způsobem jak ji vyučovat. Samostatnou kapitolou je inkluzivní vzdělávání, které s multikulturní výchovou úzce souvisí. Podrobně popisuji naplňování multikulturní výchovy na státních gymnáziích v Olomouci. V praktické části jsem zpracovala a vyhodnotila výsledky mého výzkumu, který se týkal znalostí pojmů multikulturní výchovy citovaných v rámcovém vzdělávacím programu pro gymnázia studentů státních gymnázií v Olomouci. cs
dc.format 83 s. cs
dc.format.extent 1095681 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Kultura cs
dc.subject výchova cs
dc.subject multikulturní výchova cs
dc.subject gymnaziální školství cs
dc.subject inkluzivní vzdělávání cs
dc.subject Culture en
dc.subject education en
dc.subject multicultural education en
dc.subject grammar school education en
dc.subject inclusive education en
dc.title Multikulturní výchova na státních gymnáziích v Olomouci cs
dc.title.alternative Multicultural education at grammar schools of Olomouc en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jílek, Dalibor
dc.date.accepted 2010-06-08
dc.description.abstract-translated My bachelor thesis is focused on multicultural education in public grammar schools in Olomouc. The theoretical part deals with terms related to multicultural education. It revers to the curriculum documents that are mandatory, it covers the methods of its tuition, its purpose and the way of teaching. A separate chapter considers inclusive education which is closely connected with the multicultural education. It describes in detail the implementation of multicultural education in public schools in Olomouc. In the practical part, I sumed up the results of the reponses given to my questionnaire. It queried the knowledge of the terms of multicultural education covered in the curriculum for public grammar schools. en
dc.description.department Katedra společenských věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 17335
dc.date.assigned 2009-04-30
utb.result.grade C
local.subject multikulturní pedagogika cs
local.subject gymnázia cs
local.subject multiculture pedagogy en
local.subject high schools en


Files in this item

Files Size Format View
pešková_2010_bp.pdf 1.044Mb PDF View/Open
pešková_2010_vp.doc 28.5Kb Microsoft Word View/Open
pešková_2010_op.doc 31Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account