LMD - práce učitelů a přístup celého školství

DSpace Repository

Language: English čeština 

LMD - práce učitelů a přístup celého školství

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zvonařová, Marcela
dc.contributor.author Vespalec, Roman
dc.date.accessioned 2010-07-13T17:26:34Z
dc.date.available 2011-01-11T09:40:54Z
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1311
dc.description.abstract Důležitou kapitolou mé bakalářské práce je zhodnocení práce učitelů, porovnání vývojových zvláštností u dětí s diagnostikovanou lehkou mozkovou dysfunkcí ve vztahu ke zdravým dětem, přičemž jsem se zaměřil na tři základní symptomy, které zasahují do výchovné vzdělávacího působení. Jedná se o oblast poruch koncentrace pozornosti, emoční nestálosti- impulsivity, pohybového neklidu- hyperaktivity. cs
dc.format 46 s., 8 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 595126 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 30.01.2008
dc.subject LMD cs
dc.subject lehká mozková dysfunkce cs
dc.subject děti cs
dc.subject škola cs
dc.subject učitel cs
dc.subject rodiče cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject poruchy chování cs
dc.subject problémy s učením cs
dc.subject pozornost cs
dc.subject LCD en
dc.subject light cerebral dysfunction en
dc.subject children en
dc.subject school en
dc.subject teacher en
dc.subject parents en
dc.subject education en
dc.subject behavior disorders en
dc.subject learning problems en
dc.subject giving attention en
dc.title LMD - práce učitelů a přístup celého školství cs
dc.title.alternative Light Brain Dysfunctions: work of teachers and the approach of the entire school sector en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sýkora, František
dc.date.accepted 2006-01-30
dc.description.abstract-translated A key chapter of my bachelor assignment is a work of teachers, to make a comparison of a development oddly behavior children with light cerebral dysfunction, compare to healthy children, I pointed at three basic symptoms, which influent a behavior education act. Basically it is about problems with giving attention, impulsivity and hyperactivity of children. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP *
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut cs
dc.thesis.degree-grantor en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 2438
dc.date.assigned 2004-12-17
utb.result.grade A
local.subject porucha ADHD cs
local.subject disorder ADHD en


Files in this item

Files Size Format View
vespalec_2006_bp.pdfBlocked 581.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account