Marketingový plán firmy JC STAV s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán firmy JC STAV s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán firmy JC STAV s.r.o.
Autor: Coufal, Jiří
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Hlavním cílem mé diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro firmu JC STAV s.r.o. V teoretické části se zabývám významem jednotlivých částí podnikového strategického a marketingového plánování. Uvádím zde teoretická východiska pro zpraco-vání marketingového plánu se zaměřením na jednotlivé analýzy. V praktické části přibližu-ji firmu JC STAV s.r.o., její postavení na trhu, cílové skupiny a využívané nástroje marke-tingu a marketingových komunikací. Definuji její strategický řídící proces a zpracovávám analýzy pro marketingové strategické plánování. V projektové části vytvářím marketingo-vý plán, ve kterém shrnuji poznatky z provedených analýz, definuji marketingové cíle a strategie včetně jejich priorit a způsobu realizace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1320
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2036
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2702


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
coufal_2006_dp.pdfZablokované 4.311Mb PDF Zobrazit/otevřít
coufal_2006_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
coufal_2006_op.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet