Je TV sponzoring plnohodnotným nástrojem nadlinkové komunikace?

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Je TV sponzoring plnohodnotným nástrojem nadlinkové komunikace?

Show full item record

No preview available
Title: Je TV sponzoring plnohodnotným nástrojem nadlinkové komunikace?
Author: Sedláčková, Jana
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Cílem teto práce je zmapovat současné využití sponzoringu v rámci TV vysílání v České republice a zodpovědět otázku, zdali je TV sponzoring plnohodnotným nástrojem nadlinkové komunikace. Teoreticko-metodologická část se věnuje historii televizního sponzoringu, jeho jednotlivým druhům a jejich specifickým vlastnostem a zařazením a využitelnosti z hlediska marketingových komunikací. Praktická část seznamuje zejména s výsledky 2 výzkumů. Jeden výzkum na základě sekundárních dat sleduje útraty a podíl segmentu TV sponzoring na útratách za komerční televizní komunikaci, druhý hledá odpověď na otázku, jak se liší vnímání televizního sponzoringu mezi laickou a odbornou veřejností a zdali je vůbec laická veřejnost schopna rozlišit sponzoring od klasické televizní reklamy. Dále pak autor zmiňuje nové formy a trendy v oblasti využití televizního sponzoringu, které se již v současné době začínají využívat v praxi a navrhuje komplexní řešení sponzoringu pro konkrétní televizní pořad Nahá jsi krásná (projektová část).
URI: http://hdl.handle.net/10563/13242
Date: 2010-04-26
Availability: Práce není přístupná
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 17343


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
sedláčková_2010_dp.pdfBlocked 28.19Mb PDF View/Open
sedláčková_2010_vp.pdf 49.02Kb PDF View/Open
sedláčková_2010_op.pdf 58.72Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account