Projekt plánu marketingové komunikace firmy Hanácká kyselka, s.r.o. na rok 2010

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt plánu marketingové komunikace firmy Hanácká kyselka, s.r.o. na rok 2010

Show full item record

No preview available
Title: Projekt plánu marketingové komunikace firmy Hanácká kyselka, s.r.o. na rok 2010
Author: Slaměníková, Jitka
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Diplomová práce se zabývá současným a budoucím stavem marketingové komunikace ve firmě Hanácká kyselka, s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingové komunikace. V praktické části je provedena analýza firmy a rozbor současné marketingové komunikace. Na základě výsledků analýz je vypracován projekt plánu marketingové komunikace na rok 2010, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. Cílem projektu je zefektivnit marketingovou komunikaci a zvýšit tak podíl firmy na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13317
Date: 2010-05-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 14920


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
slaměníková_2010_dp.pdf 6.189Mb PDF View/Open
slaměníková_2010_vp.doc 67.5Kb Microsoft Word View/Open
slaměníková_2010_op.pdf 241.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account