Projekt plánu marketingové komunikace firmy Hanácká kyselka, s.r.o. na rok 2010

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt plánu marketingové komunikace firmy Hanácká kyselka, s.r.o. na rok 2010

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Slaměníková, Jitka
dc.date.accessioned 2010-07-19T23:24:43Z
dc.date.available 2010-07-19T23:24:43Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13317
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá současným a budoucím stavem marketingové komunikace ve firmě Hanácká kyselka, s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingové komunikace. V praktické části je provedena analýza firmy a rozbor současné marketingové komunikace. Na základě výsledků analýz je vypracován projekt plánu marketingové komunikace na rok 2010, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. Cílem projektu je zefektivnit marketingovou komunikaci a zvýšit tak podíl firmy na trhu. cs
dc.format 105 s., 7 s. příloh cs
dc.format.extent 6490231 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační nástroje cs
dc.subject analýza cs
dc.subject plán cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication tools en
dc.subject analysis en
dc.subject plan en
dc.title Projekt plánu marketingové komunikace firmy Hanácká kyselka, s.r.o. na rok 2010 cs
dc.title.alternative Marketing Communication Project of the company Hanácka kyselka, s.r.o. for the year 2010 en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bernát, Michal
dc.date.accepted 2010-05-27
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is concerned with present and future condition of marketing communication in the company Hanacka Kyselka, s.r.o. The thesis is dividend into a theoretical and a practical part. The theoretical part summarizes knowledge of marketing communication. The practical part analyses the company and evaluates its current marketing communication. Based on results of analysis is worked out project of marketing communication plan for an year 2010. The project deals with costs, timing and potential risks. The aim of the project is to make the marketing communication more effective and due to enhancing a market share. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 14920
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade A
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
slaměníková_2010_dp.pdf 6.189Mb PDF View/Open
slaměníková_2010_vp.doc 67.5Kb Microsoft Word View/Open
slaměníková_2010_op.pdf 241.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account