Projekt plánu marketingové komunikace firmy Hanácká kyselka, s.r.o. na rok 2010

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Projekt plánu marketingové komunikace firmy Hanácká kyselka, s.r.o. na rok 2010

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt plánu marketingové komunikace firmy Hanácká kyselka, s.r.o. na rok 2010
Autor: Slaměníková, Jitka
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá současným a budoucím stavem marketingové komunikace ve firmě Hanácká kyselka, s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingové komunikace. V praktické části je provedena analýza firmy a rozbor současné marketingové komunikace. Na základě výsledků analýz je vypracován projekt plánu marketingové komunikace na rok 2010, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. Cílem projektu je zefektivnit marketingovou komunikaci a zvýšit tak podíl firmy na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13317
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 14920


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
slaměníková_2010_dp.pdf 6.189Mb PDF Zobrazit/otevřít
slaměníková_2010_vp.doc 67.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
slaměníková_2010_op.pdf 241.9Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet