Direct marketing a jeho využití u společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Direct marketing a jeho využití u společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Direct marketing a jeho využití u společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s.
Author: Petříková, Ivana
Advisor: Koutná, Helena
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá direct marketingem a jeho jednotlivými prvky, které jsou využity pro získání konkrétních zákaznických skupin v projektu SMS INFO u společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s. Cílem projektu je nabídnout zákazníkům důležité informace týkající se například havárií a odstávek vody. Pomocí direct marketingových nástrojů jsou vybrané skupiny osloveny k registraci do služby SMS INFO a následně je vyhodnoceno, která z těchto použitých forem je nejúčinnější. Projekt obsahuje i návrh na rozšíření služby o další zákaznické skupiny a uvádí možnosti využití i jiných forem direct marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13349
Date: 2009-12-11
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 13444


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
petříková_2010_bp.pdfBlocked 1.027Mb PDF
petříková_2010_vp.pdf 396.6Kb PDF View/Open
petříková_2010_op.pdf 110.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account