Marketingová strategie komunikační agentury Commservis.com, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová strategie komunikační agentury Commservis.com, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie komunikační agentury Commservis.com, s.r.o.
Author: Dušek, Adam
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Hospodářský rozvoj se sebou přináší i nárůst ekonomických subjektů, které mezi sebou na trhu soupeří. To vytváří silnou konkurenci, ve které rozhoduje o úspěchu správný tok in-formací ke klíčovým skupinám veřejnosti. Marketingová komunikace je tak základním nástrojem pro efektivní řízení vztahů mezi producentem služeb nebo výrobků na jedné straně a spotřebitelskou společností na straně druhé. Komunikace je totiž prvkem určujícím úspěšnost obchodní činnosti každého subjektu, který se na jakémkoliv trhu pohybuje. Všechny tyto faktory vytváří prostor pro komunikační agentury, jejichž smyslem je vytvořit z komunikace proces, který lze ovládat. Problém současného světa díky technologickému pokroku totiž není zboží, službu nebo myšlenku vytvořit, ale prodat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13384
Date: 2010-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 13717


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
dušek_2010_dp.pdf 2.751Mb PDF View/Open
dušek_2010_vp.pdf 67.41Kb PDF View/Open
dušek_2010_op.pdf 54.49Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account