Marketingová strategie komunikační agentury Commservis.com, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie komunikační agentury Commservis.com, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Dušek, Adam
dc.date.accessioned 2010-07-19T23:58:37Z
dc.date.available 2010-07-19T23:58:37Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13384
dc.description.abstract Hospodářský rozvoj se sebou přináší i nárůst ekonomických subjektů, které mezi sebou na trhu soupeří. To vytváří silnou konkurenci, ve které rozhoduje o úspěchu správný tok in-formací ke klíčovým skupinám veřejnosti. Marketingová komunikace je tak základním nástrojem pro efektivní řízení vztahů mezi producentem služeb nebo výrobků na jedné straně a spotřebitelskou společností na straně druhé. Komunikace je totiž prvkem určujícím úspěšnost obchodní činnosti každého subjektu, který se na jakémkoliv trhu pohybuje. Všechny tyto faktory vytváří prostor pro komunikační agentury, jejichž smyslem je vytvořit z komunikace proces, který lze ovládat. Problém současného světa díky technologickému pokroku totiž není zboží, službu nebo myšlenku vytvořit, ale prodat. cs
dc.format 115 s., 10 s. příloh cs
dc.format.extent 2885479 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject Komunikační agentury cs
dc.subject Firemní kultura cs
dc.subject Etický kodex cs
dc.subject Dress code cs
dc.subject Průzkum spokojenosti zaměstnanců cs
dc.subject Model obchodní činnosti cs
dc.subject Společenská odpovědnost firem cs
dc.subject Marketing communications en
dc.subject Communication Agencies en
dc.subject Corporate culture en
dc.subject Code of Ethics en
dc.subject Dress code en
dc.subject Employee satisfaction survey en
dc.subject Business model en
dc.subject Corporate social responsibility en
dc.title Marketingová strategie komunikační agentury Commservis.com, s.r.o. cs
dc.title.alternative Marketing strategy of communication agency Commservis.com en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2010-05-25
dc.description.abstract-translated Economic development brings along rapid increase in the number of economic subjects which consequently compete among themselves. The success in this competing environ-ment depends then primarily on the right and appropriate flow of information towards the public. Marketing communication represents a basic tool for effective management of rela-tions between the producer of services or goods and consumers. Hence for each subject present in the market the communication becomes main determinant of the success of its commercial activity. All these factors create space for Marketing and Communication agencies (companies), whose main activity is to transform communication into a meaningful and manageable process. The problem of current commercial world is thanks to technologic progress not to produce the goods, services or ideas but simply to sell. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13717
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
dušek_2010_dp.pdf 2.751Mb PDF View/Open
dušek_2010_vp.pdf 67.41Kb PDF View/Open
dušek_2010_op.pdf 54.49Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account