Využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti sdružení MIVES

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti sdružení MIVES

Show full item record

No preview available
Title: Využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti sdružení MIVES
Author: Matulová, Markéta
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá problematikou zvýšení konkurenceschopnosti sdružení MIVES pomocí marketingové komunikace. Práce je rozdělena na tři části: teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingové komunikace, komunikačního mixu a poznání konkurence, konkurenční síly a její strategie. Analytická část je zaměřena na představení společnosti, zhodnocení současného stavu marketingové komunikace a na analýzu postavení firmy na trhu na základě SWOT analýzy a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. V projektové části je na základě výsledků analýzy navrhnuto řešení pro zlepšení marketingové komunikace, jehož cílem je zvýšení konkurenceschopnosti, povědomí o firmě a získání nových zákazníků. Projekt je v závěru práce podroben nákladové, rizikové i časové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13395
Date: 2010-05-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 15339


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
matulová_2010_dp.pdf 1.065Mb PDF View/Open
matulová_2010_vp.doc 66Kb Microsoft Word View/Open
matulová_2010_op.pdf 271.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account