Využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti sdružení MIVES

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti sdružení MIVES

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Matulová, Markéta
dc.date.accessioned 2010-07-20T00:04:19Z
dc.date.available 2010-07-20T00:04:19Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13395
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá problematikou zvýšení konkurenceschopnosti sdružení MIVES pomocí marketingové komunikace. Práce je rozdělena na tři části: teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingové komunikace, komunikačního mixu a poznání konkurence, konkurenční síly a její strategie. Analytická část je zaměřena na představení společnosti, zhodnocení současného stavu marketingové komunikace a na analýzu postavení firmy na trhu na základě SWOT analýzy a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. V projektové části je na základě výsledků analýzy navrhnuto řešení pro zlepšení marketingové komunikace, jehož cílem je zvýšení konkurenceschopnosti, povědomí o firmě a získání nových zákazníků. Projekt je v závěru práce podroben nákladové, rizikové i časové analýze. cs
dc.format 93 s., 5 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1117544 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject konkurenční strategie cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject competition en
dc.subject competitive advantage en
dc.subject competitive strategy en
dc.subject Porter's model of five competitive forces en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti sdružení MIVES cs
dc.title.alternative Use of marketing communication for increasing the competitiveness of the corporation MIVES en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kadlučka, Roman
dc.date.accepted 2010-06-01
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the issue of increasing the competitiveness through the marketing communication in MIVES association. The thesis is divided into three parts: theoretical, analytical and project. The theoretical part presents the knowledge related to marketing communication, communication mix and cognition of competition, competitive forces and its strategies. The analytical part focuses on the presentation of the company, assess the current state of marketing communication and analysis of the company's market position based on SWOT analysis and Porter's analysis of five competitive forces. In the project part based on the results from the performed analysis is suggested a solution to improve marketing communications, which aims to increase competitiveness, awareness of business and gain new customers. This project is at the end of the thesis subjected to cost, risk and time analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 15339
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
matulová_2010_dp.pdf 1.065Mb PDF View/Open
matulová_2010_vp.doc 66Kb Microsoft Word View/Open
matulová_2010_op.pdf 271.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account