Archetyp matky v reklame

DSpace Repository

Language: English čeština 

Archetyp matky v reklame

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Peřinová, Vendula
dc.date.accessioned 2010-07-20T00:30:19Z
dc.date.available 2010-07-20T00:30:19Z
dc.date.issued 2010-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13435
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá archetypem matky a jeho použitím, projevem a promě-nou v reklamě. Teoretická část práce zachycuje pojem archetyp matky a s ním spojené nejznámější atributy, které vycházejí z pohádek, mýtů a tradic. Praktická část práce před-kládá ukázky tištěné reklamy od počátku 20. století až po dnes a zkoumá na nich využití a proměnu archetypu. Další součástí práce je i realizovaný dotazníkový výzkum o vnímání archetypu matky mezi respondenty. Cílem práce je zjistit, jak se archetyp matky projevuje v reklamě, zda se přizpůsobuje dané době a případně jak. cs
dc.format 73 s., 8 s. obr. přílohy cs
dc.format.extent 3612280 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Archetyp cs
dc.subject archetyp matky cs
dc.subject atributy archetypu matky cs
dc.subject dobová reklama cs
dc.subject mýty cs
dc.subject pohádky cs
dc.subject Archetype en
dc.subject Mother Archetype en
dc.subject Attributes of Mother Archetype en
dc.subject Vintage advertising en
dc.subject Myth en
dc.subject Fairy Tales en
dc.title Archetyp matky v reklame cs
dc.title.alternative Mother Archetype in Advertising en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vojta, Josef
dc.date.accepted 2010-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the mother archetype and its using, display and the trans-formation in advertising. The theoretical part of thesis shows the mother archetype term and its best-known attributes based on fairy tales, myths and traditions. The practical part presents examples of printed ad from the early 20th century to these days. It examines using and transformation of mother archetype. Another part of this thesis is the questionnaire about the perception of mother archetype. The purpose of the bachelor thesis is to find out how the mother archetype is displayed in advertising and secondly, if it can adapt to given period and eventually how. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13631
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
peřinová_2010_bp.pdf 3.444Mb PDF View/Open
peřinová_2010_vp.pdf 49.52Kb PDF View/Open
peřinová_2010_op.pdf 58.78Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account