Archetyp matky v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Archetyp matky v reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Archetyp matky v reklamě
Author: Raszková, Jana
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Bakalářská práce se zabývá zobrazením matky v současné reklamě. Teoretická část se zabývá archetypy, tak jak je chápal a popsal C.G.Jung, archetypy a marketingem, typy reklamy, stereotypy v reklamě. Praktická část práce zkoumá četnost zobrazení postavy matky a jaké produkty matka propaguje v tištěné reklamě, v jakých rolích se vyskytuje postava matky v televizní reklamě, zda je zobrazena pomocí generových a reklamních stereotypů. Anketa zjišťuje názor respondentů na televizní reklamy s postavou matky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18112
Date: 2011-09-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 22389


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
raszková_2011_bp.pdf 2.012Mb PDF View/Open
raszková_2011_vp.doc 118Kb Microsoft Word View/Open
raszková_2011_op.doc 127Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account