1. Teoretická část: Firmy a společnosti, které využívají písmo jako dekor 2. Praktická část: Dekorativní možnosti písma

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

1. Teoretická část: Firmy a společnosti, které využívají písmo jako dekor 2. Praktická část: Dekorativní možnosti písma

Show full item record

No preview available
Title: 1. Teoretická část: Firmy a společnosti, které využívají písmo jako dekor 2. Praktická část: Dekorativní možnosti písma
Author: Křikavová, Lenka
Advisor: Baroňová, Lenka
Abstract: Tato bakalářská práce pojednává o streetových a snowboardových firmách, které využívají svůj název společnosti jako nesoucí prvek dekoru a ornamentu. Dále o firmách, které chtějí nápisem na svých produktech sdělit své myšlenky okolnímu světu, také o těch, které přidá-vají k textu i obrazovou část. Tyto firmy rozděluji podle toho, kde vznikly. Snažím se za-měřit především na ty více originální.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13458
Date: 2010-05-17
Availability: Bez omezení
Department: Ústav reklamní fotografie a grafiky
Discipline: Multimedia a design - Grafický design
Grade for thesis and defense: B 15022


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
křikavová_2010_bp.pdf 8.617Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account