Intertextuality in printed advertising

DSpace Repository

Language: English čeština 

Intertextuality in printed advertising

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nemčoková, Katarína
dc.contributor.author Pavlíková, Lucie
dc.date.accessioned 2010-07-20T01:08:24Z
dc.date.available 2010-07-20T01:08:24Z
dc.date.issued 2010-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13499
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je zkoumání intertextuality jako výrazového prostředku, který je využíván v reklamách k zaujetí, ovlivnění a přesvědčení zákazníka. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část podává teoretický základ k analýze korpusu reklam s intertextuálním sdělením. Praktická část popisuje, analyzuje a klasifikuje korpus reklam využívajících intertextualitu. cs
dc.format 52 s., 3 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 33445127 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject tištěná média cs
dc.subject diskurz cs
dc.subject intertextualita cs
dc.subject advertising en
dc.subject printed media en
dc.subject discourse en
dc.subject intertextuality en
dc.title Intertextuality in printed advertising cs
dc.title.alternative Intertextuality in printed advertising en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Drábková, Lenka
dc.date.accepted 2010-06-17
dc.description.abstract-translated The aim of this work is analyzing intertextuality as an expressive mean used in advertisements for the purpose of attracting, influencing and persuading the customer. The thesis consists of the theoretical part and the practical part. The theoretical part functions as a theoretical basis for the analysis of the corpus of advertisements using intertextuality. The practical part describes, analyzes and classifies the corpus of advertisements using intertextuality. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 13942
dc.date.assigned 2010-01-08
utb.result.grade A
local.subject reklamní texty cs
local.subject reklamní tiskoviny cs
local.subject angličtina cs
local.subject advertising copy en
local.subject advertising printed matters en


Files in this item

Files Size Format View
pavlíková_2010_bp.pdf 31.89Mb PDF View/Open
pavlíková_2010_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
pavlíková_2010_op.doc 48Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account