Analýza zákazníků firmy Kados, s.r.o. na průmyslovém trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza zákazníků firmy Kados, s.r.o. na průmyslovém trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Šnajdrová, Dagmar
dc.date.accessioned 2010-07-20T01:21:54Z
dc.date.available 2010-07-20T01:21:54Z
dc.date.issued 2010-05-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13535
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou situaci týkající se zákazníků vybrané firmy a na základě analýzy zhodnotit tyto zákazníky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá otázkou důležitosti průmyslových zákazníků, vytváření vztahů s nimi, jejich nákupním chováním. V praktické části je krátce představen podnik. Hlavní část se zabývá analýzou současných průmyslových zákazníků vybrané společnosti. Na závěr je provedeno zhodnocení obchodních partnerů společnosti. cs
dc.format 60 cs
dc.format.extent 979726 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Zákazník cs
dc.subject průmyslový zákazník cs
dc.subject průmyslový trh cs
dc.subject spotřebitelský trh cs
dc.subject průmyslový marketing cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject vztahy se zákazníky cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject hodnota zákazníka cs
dc.subject loajalita zákazníka cs
dc.subject spolupráce cs
dc.subject Customer en
dc.subject business customer en
dc.subject business market en
dc.subject consumer market en
dc.subject business marketing en
dc.subject buying behavior en
dc.subject customer relationships en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject customer value en
dc.subject customer loyalty en
dc.subject cooperation en
dc.title Analýza zákazníků firmy Kados, s.r.o. na průmyslovém trhu cs
dc.title.alternative Analysis of the customers of Kados, s.r.o. in the industrial market en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Ladová, Janka
dc.date.accepted 2010-06-17
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to analyze the current situation concerning customers of selected company and evaluate these customers on the basis of the results of this analysis. The thesis is divided into two parts ? theory and analysis. The theoretical part deals with the importance of business customers, creation of relationship with these customers, their buying behavior. In the practical part, there is a short introduction of the company. The core part deals with the analysis of current business customers of the chosen company. Finally, there is an evaluation of the business customers. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 13951
dc.date.assigned 2010-01-08
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
šnajdrová_2010_bp.pdf 956.7Kb PDF View/Open
šnajdrová_2010_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
šnajdrová_2010_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account