Analýza kulturních zvyklostí spotřebitelů na bulharském trhu a jejich využití při plánování komunikační strategie značky Continental

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza kulturních zvyklostí spotřebitelů na bulharském trhu a jejich využití při plánování komunikační strategie značky Continental

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piska, Josef
dc.contributor.author Kostíková, Lucie
dc.date.accessioned 2010-07-20T01:35:10Z
dc.date.available 2010-07-20T01:35:10Z
dc.date.issued 2009-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13561
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu kulturních zvyklostí spotřebitelů na bulharském trhu. Součástí této práce je dále také zhodnocení současné komunikační strategie společnosti Barum Continental spol. s r. o. Hlavním cílem této bakalářské práce je na základě analýzy kulturních zvyklostí spotřebitelů navrhnout doporučení, která společnost využije při plánování nové komunikační strategie a která povedou ke splnění cílů společnosti na bulharském trhu. cs
dc.format 50 s. cs
dc.format.extent 1432247 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Kultura cs
dc.subject Hofstedeho kulturní dimenze cs
dc.subject kulturní dimenze podle Fonse Trompenaarse cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject Barum Continental spol. s r. o cs
dc.subject bulharský trh cs
dc.subject analýza kulturních zvyklostí cs
dc.subject A culture en
dc.subject Hofstede's cultural dimensions en
dc.subject Trompenaars's cultural dimensions en
dc.subject a communication strategy en
dc.subject a communication mix en
dc.subject Barum Continental Company Ltd en
dc.subject Bulgarian market en
dc.subject cultural customs analysis en
dc.title Analýza kulturních zvyklostí spotřebitelů na bulharském trhu a jejich využití při plánování komunikační strategie značky Continental cs
dc.title.alternative Analysis of Cultural Habits in the Bulgarian Market and Their Use in Planning the Communication Strategy of the Brand Continental en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2010-01-11
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on cultural customs analysis of consumers on the market in Bulgaria. Part of this bachelor thesis is the evaluation of current communication strategy of Barum Continental Company Ltd. on the market in Bulgaria. The main objective of this bachelor thesis is to suggest recommendations based on cultural customs analysis which the company can use to fulfill its targets on the market in Bulgaria. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13553
dc.date.assigned 2009-10-09
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
kostíková_2010_bp.pdf 1.365Mb PDF View/Open
kostíková_2010_vp.pdf 513.9Kb PDF View/Open
kostíková_2010_op.pdf 304.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account